Let op vol=vol, als je zeker wilt zijn van een plek, schrijf je zo snel mogelijk in.
Training
taalCursus
TO-ES-A2-All
Krijg je dat ene vak of onderwerp maar niet onder de knie? Ben je op zoek naar een gestructureerde manier om veel te leren? Met onze trainingen duik je zeer intensief in de stof.
Wil je je spreekvaardigheid verbeteren? Of wil je professionele e-mails (beter) leren schrijven? Misschien wil jij je simpelweg comfortabeler voelen in het spreken van een andere taal?
Jij leert de taal zoals jij die nodig hebt!
Tarieven
Individueel
€31,00 per uur.
Groepslessen
€15,50 per uur.
Early-bird korting
Beschikbaar tot 15 april 2023.
Learning the material in a structured way.
Meer zelfvertrouwen, mind stress.
Gefocust en gemotiveerd leren
Learning a foreign language in a structured way.
Be more confident in your use of language.
Focused and motivated learning.
Niveau
A2
Inhoud
Alle taalvaardigheden voor Spaans A2.
Method
Locatie
In overleg tussen student-docent en deelnemer(s).
Planning
In overleg tussen student-docent en deelnemer(s).
Duur
Verschilt per sessie, zie het programma.
[titel(Bijvoeglijke naamwoorden en bijwoorden)beschrijving(Leerdoelen: Kunnen praten over bezit; Nauwkeurig praten over locatie en tijd van het onderwerp. Grammatica: Bezittelijke bijvoeglijke naamwoorden; Aanwijzende bijvoeglijke naamwoorden [Dit, Deze, Die].)duur(60 minuten)]
[titel(MEER!!!)beschrijving(Leerdoelen: Leren dingen preciezer te beschrijven met superlatieven; Dingen kunnen vergelijken met verkleinwoorden en vergelijkingen. Grammatica: Superlatieven; Vergelijkingen.)duur(60 minuten)]
[titel(Vergelijken)beschrijving(Leerdoelen: Voorzetsels gebruiken om relaties te creëren; Voorzetsels gebruiken om tijdsrelaties aan te geven; Woorden leren over de natuur. Grammatica: Voorzetsels ‘a, con, de, en, para, sin’ [bij, met, van, in, voor, zonder].)duur(60 minuten)]
[titel(Sin of Con Carne?)beschrijving(Leerdoelen: Zelfverzekerd mensen, plaatsen en emoties beschrijven; Verbeteren van redeneren en het beschrijven van je omgeving. Grammatica: Superlatieven; Vergelijkingen; Voorzetsels ‘a, con, de, en, para, sin’ [bij, met, van, in, voor, zonder].)duur(60 minuten)]
[titel(Naar de toekomst)beschrijving(Leerdoelen: Leren hoe werkwoorden in de toekomende tijd te vervoegen; Praten over toekomstige plannen; Veelvoorkomende Spaanse uitdrukkingen gebruiken; Relatief taalgebruik gebruiken om oorzaak of resultaat te bespreken. Grammatica: Toekomende tijd met ‘ir’; Idiomen met ‘tener’.)duur(60 minuten)]
[titel(Terug naar de toekomst)beschrijving(Leerdoelen: Kunnen uitdrukken wat je nu doet en wat je daarna zult doen; Zelfverzekerd zijn in het uitdrukken van jezelf in de toekomende tijd. Grammatica: Toekomende tijd met ‘ir’; Idiomen met ‘tener’.)duur(60 minuten)]
[titel(Uit het verleden)beschrijving(Leerdoelen: Kunnen praten over het verleden met de verleden tijd; Beschrijven wat je deze week hebt gedaan. Grammatica: Verleden tijd [eenvoudige verleden tijd] met ‘-ar’, ‘-er’ en ‘-ir’ werkwoorden.)duur(60 minuten)]
[titel(Van de toekomst naar het verleden)beschrijving(Leerdoelen: Kunnen beschrijven van je acties, plannen en activiteiten in het heden, verleden en de toekomst. Grammatica: Toekomende tijd met ‘ir’; Verleden tijd [eenvoudige verleden tijd] met ‘-ar’, ‘-er’ en ‘-ir’ werkwoorden.)duur(60 minuten)]
[titel(Me Gusta)beschrijving(Leerdoelen: Leren hoe je dingen beschrijft die je leuk vindt of niet; Leren van conversatiezinnen voor winkelen en bestellen. Grammatica: Gebruik van Gusta/Gustan en vergelijkbare werkwoorden; Indirecte voornaamwoorden [voor mij, jou, etc.].)duur(60 minuten)]
[titel(Ik vind dit leuk, en dat niet...)beschrijving(Leerdoelen: Verbeteren in het uiten van je voorkeuren; Kunnen beschrijven van je wensen in vergelijking met je afkeuren; Zelfverzekerd praten over wat je in de toekomst wilt. Grammatica: Toekomende tijd; Gebruik van Gusta/Gustan en vergelijkbare werkwoorden; Vergelijkingen.)duur(60 minuten)]
[titel(Intenties en richtingen)beschrijving(Leerdoelen: Kunnen beschrijven van de impact van je acties; Activiteiten relateren aan anderen of andere dingen. Grammatica: Directe en indirecte voornaamwoorden [voor mij, jou, etc.].)duur(60 minuten)]
[titel(Dit heeft gevolgen)beschrijving(Leerdoelen: Verbeteren van je vermogen om dingen te relateren; Begrijpen hoe je kunt uitdrukken dat een huidige of eerdere actie iets in de toekomst beïnvloedt. Grammatica: Directe en indirecte voornaamwoorden [voor mij, jou, etc.].)duur(60 minuten)]
[titel(Ik praat graag over mezelf)beschrijving(Leerdoelen: Acties beschrijven in relatie tot jezelf of anderen; Emoties uitdrukken; Acties beschrijven met betrekking tot mode en kleding. Grammatica: Reflexieve voornaamwoorden en werkwoorden.)duur(60 minuten)]
[titel(Onafgemaakte zaken)beschrijving(Leerdoelen: Leren hoe je de onvoltooide tijd gebruikt om onafgemaakte of doorlopende acties in het verleden uit te drukken; Routines beschrijven. Grammatica: Verleden tijd en onvoltooide tijd; Onvoltooide werkwoordvervoeging.)duur(60 minuten)]
[titel(Wie ben ik?)beschrijving(Leerdoelen: Uitspraken over emoties en de onvoltooide tijd combineren om te beschrijven wie je bent; Directe/indirecte en reflexieve voornaamwoorden gebruiken om de gevolgen van acties uit te drukken. Grammatica: Reflexieve voornaamwoorden en werkwoorden; Directe en indirecte voornaamwoorden.)duur(60 minuten)]
[titel(Dat is alles, mensen...)beschrijving(Leerdoelen: Je laatste stappen richting Spaans B1 zetten; Veel benodigde nieuwe woordenschat bekijken; Verbeteren op de aspecten van je spraak die je in deze module hebt geleerd. Grammatica: Toekomende en verleden tijd; Vergelijkingen, superlatieven, verkleinwoorden; Onvoltooide en voltooide werkwoorden.)duur(60 minuten)]
00
23 juli 2023
Topic
Hier komt een korte beschrijving.
45 minuten